Меню сайту
Вчені-хіміки
Дата й час
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Додаток2Додаток № 2
Використання дидактичних ігор.
Гра «Хімічне печиво»: Тема: «Солі» (8 клас) Учням пропонується у порожні комірки таблиць записати формули відповідних солей.
Гра «Третій зайвий»: Тема: «Основні класи неорганічних сполук» (8 клас) Вибрати з кожного ряду зайву речовину.
Гра «Хрестики-нулики». Тема: Узагальнення знань з теми «Основні класи неорганічних сполук» (8 клас) Знайдіть правильну відповідь: а). Одновалентні кислотні залишки
б). Формули солей
Гра «Квітка-семицвітка». Тема: «Оксиди» (8 клас) Скласти формули оксидів та дати назву оксидам.
Гра «Хімічний годинник» Тема: «Кислоти» (8 клас) За допомогою «Хімічного годинника» скласти хімічні формули кислот.
Гра «Хто більше?» Тема: Узагальнення знань з теми «Основні класи неорганічних сполук» (8 клас) На швидкість скласти найбільшу кількість сполук. 1). Скласти формули п’яти кислот, використовуючи такі хімічні символи:
2). Скласти формули п’яти солей, використовуючи такі складові частини:
Гра «Пасьянс» Тема: «Кислоти, їх склад, назви та класифікація». На столи учнів даються картки, необхідно скласти формули кислот. Напркилад:
Розгадування кросвордів (9 клас)
«Насичені вуглеводні».
Гра «Розсипанка» Тема: «Основні класи неорганічних речовин» (8 клас) Робота може бути як в парах, так і індивідуально на швидкість. Одного разу, якось Незнайко потрапив один до хімічного кабінету і вирішив його добре роздивитися. Побачивши реактиви, почав їх знімати з поличок з написами: «Оксиди», «Основи», «Кислоти», «Солі». Всі скляночки з речовинами акуратно склав на столі довільно. Після того, як роздивився, то злякався, а якже їх правильно скласти на поличкі. Допоможіть розгубленому Незнайкові розкласти все по місцях. Незабудьте дати назви речовинам! Учні отримують на аркуші перелік формул речовин: Al(OH)3, FeO, NaCl, H2O, HCl, Mg, Ca(OH)2, Cu(OH)2, NaNO3, KI, LiOH, H3PO4, CaO, H2SO4, ZnS, CO2, NaF, CaCO3, Ba(OH)2, H2 SiO3. Із даного переліку потрібно виписати окремо формули оксидів, основ, кислот, солей.
Конкурс «Математичний»
Тема: «Періодичний закон і періодична система» (7,8 клас) За даними формулами знайти хімічний елемент.
a – кількість нейтронів в атомі Кальцію; b – протонне число атома Фосфору; c – порядковий номер елемента Відповідь: Манган
a – протонне число атома Гідрогену b – загальна кількість електронів в атомі Карбону e – порядковий номер елемента Відповідь: Індій Вправа «Відгадай елемент» Тема: «Періодичний закон і періодична система» (7,8,10 клас)
Вправа «Впізнай речовину» Завдання: У пробірках під номерами 1,2,3,4 знаходяться розчини H2SO4, KOH, Ba(NO3)2, Na2CO3. а) Як поетапно визначити ці розчини? Запропонуйте свій план і реалізуйте його з допомогою реактивів, що є в лотках, дотримуючись правил техніки безпеки. б) У результаті взаємодії в яких попарно взятих речовин задовольняються три умови протікання реакці йонного обміну до кінця? А саме – утворення осаду. Використання інтерактивних методів на уроках хімії у 8 класі. На комбінованому уроці «Періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва» учні виконують інтерактивні завдання. Виконання завдань Завдання 1. Вірю – не вірю Із запропонованих тверджень виберіть правильні.
Завдання 2. Виправ помилки Учням пропонуються речення з помилками. Помилки треба знайти та виправити.
Завдання 3. Третій зайвий
Завдання 4. Усний диктант Учитель вказує назву хімічного елемента, а учні піднімають картку з його символом: Берилій, Оксиген, Флуор, Кальцій, Магній, Фосфор, Аргон, Бор, Калій, Алюміній. Мотивація навчальної діяльності
Оголошення теми та мети уроку… Використання інтерактивних методів на уроках хімії у 9 класі Частина уроку «Узагальнення знань з теми «Електролітична дисоціація. Реакції йонного обміну між розчинами електролітів». (проводиться із застосуванням технології інтерактивних методів).
Завдання Повторити терміни, працюючи в парі «Вчитель – учень». Група, яка швидше закінчить діалог, отримає додатковий бал.
Завдання 1. а) підготувати одне запитання до іншої групи і поставити його (запитання і відповідь оцінюються одним балом); б) представники груп працюють біля дошки, а група на місці Завдання 2. Користуючись таблицею «Розчинність кислот, основ і солей у воді», визначте, у результаті взаємодії яких розчинів реакції обміну відбуваються до кінця. Чому? Складіть рівняння в молекулярній, повній та скороченій йонній формах.
Завдання З кожних трьох йонів викресліть той, що не взаємодіє з двома іншими з утворенням осаду, газу чи води. Між двома іншими, що залишилися, складіть йонні рівняння (скорочені й повні) та на їх основі – молекулярні. К+ , Al3+ ,
Завдання З курсу біології відомо, що до складу шлункового соку входить хлоридна кислота. Для зниження кислотності в шлунку застосовують питну соду NaHCO3. Чому питна сода знижує кислотність шлункового соку.
|
Пошук
Календар
Точний час
Погода
Архів записів
Хімія в іграх
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||