Четвер, 11.21.2024, 5:16 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя хімії Палагути Віри Володимирівни

Меню сайту
Вчені-хіміки
Дата й час
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Каталог статей

Головна » Статті » Виховна година

Земля наш спільний дім

Виховна година на тему : «Земля наш спільний  дім».

5-А клас

Класний керівник: Палагута В. В.

Мета: сприяти формуванню у дітей екологічної свідомості, усвідомленню ними цінності та унікальності природи; вчити дбати про довкілля і переконувати  інших не забруднювати його.

Хід заняття :

  1. Вступне слово вчителя.

Оголошується тема і мета виховної години, використовуючи плакат на дошці «Ти навчишся»:

- розуміти і цінувати унікальність нашої планети, розпізнавати те, що може зашкодити природі;

- обирати екологічно безпечні товари й упаковки;

- правильно діяти у зоні стихійного лиха.

2. Виступ учня

Природа – наш єдиний, спільний дім. Берегти його, передавати з покоління в покоління охайним і доглянутим – головне завдання і перша заповідь людини, основа генетичної пам’яті та життєвих сил народу.

Україна є однією з найяскравіших країн світу. Наша держава має унікальну природу, багатий природно-ресурсний потенціал. Родючі грунти, моря, озера й річки, ліси, рослинний і тваринний світ, надра – усе це є основою сталого розвитку, поліпшення добробуту і майбутніх поколінь. Проте негативні екологічні явища минулого і нинішнього століть, усе рідші приклади доброти і дедалі частіші вияви бездуховності наближають нас до глибокої екологічної кризи.

Ми віримо, що відродження і розквіт України починаються з природи. Тому потрібно менше забруднювати природу, берегти її, допомагати відновлюватися.

  1. Виявлення  очікувань

Кожен учень пише на кленовому листочку свої очікування від виховної години, оголошує їх і прикріплює до дерева очікувань:

Учень.

Ми любимо сонце і квіти, 

І ранок нам шле свій привіт,

Ми роду козацького діти,

Землі української цвіт.

Спасибі людям, що зростили ліс,

За всі дуби, ялини в пишнім гіллі

І за красу отих зелених кіс,

В яких стоять гнучкі берізки білі.

Коли б не ліс, не знали б ми про те,

Що є фіалка й пролісок на світі,

Як у маю конвалія цвіте –

Найкраща, найніжніша поміж квітів.

Ми любимо ліс, і завжди його шкода,

Річок розмову чуєм я і ти,

І все це називається природа,Давайте її завжди берегти.

В лугах ромашки сонячного цвіту,

Такі, що радісно на світі жить,

Природою зветься все це, діти,

Давайте із природою дружить.

 

  1. Гра «Якби я був…»

Кожен учень має продовжити  фразу:  «Якби я був твариною, то…, тому що…»

  1.  Робота в групах

Кожна група отримує завдання:обговорити питання і навести по два докази на захист своїх тверджень:

- Я люблю свою планету, тому що вона  особлива.

- Основний обов’язок людства – зберегти землю придатної для життя.

- Мене турбує  доля всього живого на Землі.

- Я відповідальний за майбутнє своєї планети.

6. Поетична сторінка

Спитала птаха в сонця

Спитала птаха в сонця

В прозорій вишині:

- Де небо найчистіше?

- Де краще жить мені?

А сонце усміхнулось:

- Ми – як одна сім’я,

Коли птахи щасливі,

Щасливе з ними я.

Спитала квітка в сонця:

  • Коли мені цвісти,

Щоб ти для нас тепліше

Світило з висоти?

А сонце усміхнулось:

- Ми – як одна сім’я,

Коли щасливі квіти,

Щасливе з ними я.

Спитали діти в сонця:

  • Як світ нам зберегти,

Щоб в злагоді і щасті

Жили на світі ми?

А сонце усміхнулось:

- Ми – як одна сім’я,

Коли щасливі птахи,

Коли щасливі квіти,

Коли щасливі діти,

Щасливе з ними я.

  1.  Повідомлення учня

Забруднення довкілля

Людина, як і будь-яка жива істота, створює відходи. У природному середовищі відходи живих істот переробляються комахами і бактеріями. Відмерлі рослини, екскременти  тварин перетворюються на родючий шар  ґрунту і довкілля не забруднюється.

На відміну від інших живих істот люди створюють штучні відходи, які природа не здатна перетворити. Пластикова пляшка чи поліетиленовий  пакет не перегниє навіть через багато років. Тому люди мають ретельно прибирати за собою.

Чи знаєш ти, що…

У Західній Європі великого значення надають збиранню і переробці побутових відходів. Зокрема, в Німеччині не можна викидати пластик і картон в один контейнер. Для кожного виду відходів (платик, папір, скло. Кольорові метали, харчові відходи) є окремі контейнери. Якщо хтось кинув у контейнер для пластику папір, сміття везуть лише тоді, коли він зробить усе як слід.

Напевно, і в Україні у недалекому майбутньому вживатимуть таких заходів. Та нині, на жаль, нерідко можна побачити сміття там, де люди мають відпочивати і милуватися природою.

Хибною є думка, що чистота довкілля залежить лише від влади та підприємців. Ти також відповідальний за неї. Адже кожне зламане деревце – це додаткова кількість шкідливих речовин у повітрі, які воно мало знешкодити. Кожен витоптаний газон, зірвана квітка, кинутий на землю папірець – це порушення природної рівноваги. Наслідки цього з часом можуть стати катастрофічними.

8. Робота в групах

Виготовлення і презентація упаковок, безпечних для довкілля.

  1. Захист малюнків на екологічну тему
  2.  Гра  «Придумай фразу»

Учні придумують повідомлення зі словами:

- сміття, довкілля, природа.

- голод, здоров’я, холод.

- земля, людина, стихійні лиха.

- аварії та катастрофи, пожежі, транспорт.

11.  Робота в групах

Учні виготовляють і презентують плакати на тему:

- Група 1 – людина руйнує природу;

- Група 2 – людина рятує природу.

12. Підсумки

Учні по черзі продовжують речення: «Сьогодні мені було цікаво і весело, тому що…»

 

 

 

Категорія: Виховна година | Додав: Vira (01.26.2016)
Переглядів: 3844 | Рейтинг: 5.0/22
Всього коментарів: 0
avatar
Картинки по запросу анимированные флаги gif
Вхід на сайт
Пошук
Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Точний час
Погода
Хімія в іграх

Динамічна періодична система


Гра "Таблиця Менделєєва"


Електронна будова атома


Гра "Молекули-двійники"


Гра "Знайди хіміка"


Copyright MyCorp © 2024
uCoz